Znaczenie ćwiczeń w odchudzaniu

Zazwyczaj odchudzanie uważamy za wyczerpujące dla organizmu i zupełnie nieprzyjemne, choć prawidłowo przeprowadzone, pozwala odzyskać wiarę w siebie i poczucie kontroli nad własnym życiem, którego często brakuje wszystkim nałogowo objadającym się ludziom. Czas przerwać niezdrowe przyzwyczajenia i wziąć się za siebie!
Przede wszystkim warto zadbać o większą ilość ruchu w ciągu dnia. Najlepiej zacząć od długich spacerów, a kiedy kondycja się nieco polepszy, polecam zapisać się na siłownię. Kupując karnet, zazwyczaj w cenie masz ustalenie pierwszego harmonogramu treningów obejmujących na przykład pierwszy miesiąc Twoich wizyt na siłowni. Możesz też ustalić wraz z trenerem, którym partiom ciała chcesz poświęcić najwięcej czasu, podpowie Ci też, jak powinna wyglądać Twoja dieta podczas ćwiczeń. Warto wiedzieć o tym, że przy wzmożonym wysiłku fizycznym, zazwyczaj na początku zwiększa się łaknienie, ale stan ten szybko się normuje. Jeśli napada Cię głód, zamiast sięgać po słodycze, schrup marchewkę, kalarepkę lub inne warzywo, a od razu poczujesz się lepiej i co najważniejsze, będziesz świadoma tego, że masz pełną kontrolę nad jedzeniem, co przekłada się na poprawę Twojego wyglądu. Powodzenia!

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.